We nemen alvast deze vier trends onder de loep:
Trend #1: de juiste middelen aan de juiste persoon geven
Bekijk hoe een geïntegreerd platform en gegevensanalyse, Yougenio hebben geholpen om kosten met 15% te verminderen en ervoor hebben gezorgd dat het personeel altijd op tijd op hun afspraken was:
Trend #2: loskomen van het ‘break/fix’-model
Ontdek hoe Sandvik Coromant IoT inzet om de diensten van zijn technische experten te schalen met voorspellende analysegegevens:
Trend #3: nieuwe bedrijfsmodellen mogelijk maken met een verbonden field service
Field service wordt meer en meer een onderdeel van de algemene klantervaring, met klanten die meer informatie over en zicht op activiteiten wensen, en meer en meer bedrijven willen alle niet-essentiële activiteiten uit hun dienstverlening outsourcen en toegang krijgen tot een ingebouwde dienstenreeks. Bedrijven die deze diensten aanbieden, zullen daarom hun technologie moeten wijzigen om aan deze klantvereiste te beantwoorden, die meer en meer gebruikelijk wordt.
Kom te weten hoe een grote digitale transformatie een grotere transparantie voor Sodexo en meer duidelijkheid en kostenbesparingen voor zijn klanten heeft opgeleverd:
Trend #4: moderne hulpmiddelen voor millennial teams
Kom te weten hoe Handicare zijn front- en back-end systemen verbonden heeft, waardoor de personeelsprestaties en klantendienstverlening verbeterd zijn:
Advies nodig?
Creëer een naadloze, complete service-ervaring met Microsoft Dynamics 365 for Field Service. Dankzij de ingebouwde intelligentie kan u serviceproblemen oplossen voordat ze ontstaan, de bedrijfskosten verlagen en positieve ervaringen op locatie leveren.
Gebruik een kant-en-klare oplossing van Microsoft om de mogelijkheden van Dynamics 365 uit te breiden als u unieke vereisten hebt voor uw bedrijfsprocessen of branche.
Wil u meer weten over de Dynamics 365-edities?
Ik zet u graag op weg!