Selecteer een pagina

Laat alles beter samenwerken

Systemen die niet met elkaar verbonden zijn, veroorzaken handmatige processen, dubbele invoer en rapporten die – zelfs vooraleer ze afgewerkt zijn – compleet achterhaald blijken. Het gevolg: een enorm verlies aan productiviteit.

Breng alle processen, tools en applicaties onder één dak en integreer ze naadloos met elkaar. Dat is waar automatisering tenslotte om draait. Haal daarom de technologie in huis, die externe en interne data automatisch in processen omzet. Want zo kunt u zich focussen op wat er het meest toe doet: uw bedrijfsactiviteit.

Hoe begint u daar nu aan? Op deze pagina tonen we tal van oplossingen voor connectiviteit en applicatie-integratie. Ze bieden toegang tot data, toepassingen en informatie, ongeacht het platform, apparaat of dataformaat. Zowel on premise als in de cloud.

Aan de hand van concrete scenario’s lichten we de mogelijkheden van allerlei softwareoplossingen toe, die vandaag op de markt zijn. Op verzoek geven we professioneel advies en begeleiden we u persoonlijk.

Vindt u niet meteen wat u zoekt? Stel uw vraag online en we beantwoorden ze graag. Volledig vrijblijvend.

Systemen die niet verbonden zijn met elkaar, veroorzaken handmatige processen, dubbele invoer en rapporten die al outdated zijn voordat ze uitgevoerd kunnen worden. Het gebrek aan zichtbaarheid belemmert de besluitvorming en brengt zelfs de levensduur van uw bedrijf in gevaar.

Microsoft

"Four technology trends helping small businesses thrive in a digital world", oktober 2016

Op deze pagina gaan we dieper in op de mogelijkheden van de volgende producten en technologieën:

GMI group
GMI group
GMI group
GMI group
GMI group
GMI group
GMI group
GMI group
GMI group
GMI group
GMI group
GMI group
GMI group
GMI group
GMI group
GMI group
GMI group

Uw bedrijfsactiviteit kent geen grenzen

Focus op processen, niet op technologie

Verouderde of overbodige bedrijfsbeheersystemen kunnen uw vermogen beperken om nieuwe uitdagingen en opportuniteiten aan te gaan. Laat die oude technologie niet in de weg staan, maar kies voor oplossingen die kritieke bedrijfsprocessen en workloads efficiënter ondersteunen. Zo haalt u meer uit uw IT-investeringen.

Van technieker tot call center

Door middel van technologie kunnen service medewerkers een betere klantenervaring leveren dan ooit tevoren. Met een moderne dienstverlening vermijdt u allerlei vertragingen en hindernissen in de informatiestroom van de technieker ter plaatse tot het call center. Het resultaat? Een tevreden klant en meer productiviteit.

Zet gegevens om in actiegerichte intelligentie

Elk bedrijf verzamelt gegevens. Het geheime recept is om die informatie te gebruiken voor een beter inzicht in het klantengedrag en de operationele efficiëntie. Organisaties die de meerwaarde uit hun data kunnen halen om proactief te handelen in plaats van simpelweg te reageren, hebben morgen veel meer kans op slagen.

Blijf op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen

Hieronder vindt u tal van oplossingen voor connectiviteit en applicatie-integratie. Ze bieden toegang tot data, toepassingen en informatie, ongeacht het platform, apparaat of dataformaat.

Kies een platform dat klaar is voor verandering

In het tijdperk van digitale transformatie is het begrip “verandering” de nieuwe standaard geworden. In alle sectoren van het socio-economische leven is er een drastische evolutie aan de gang. Hoe gaat uw bedrijf best om met die impact?

Uw gegevens zijn van goudwaarde

Met Microsoft Power BI neemt u uw dashboards mee in uw broekzak.  GMI group richt uw datawarehouse in en visualiseert uw KPI’s op elk device, waar en wanneer u dit wil.

Roland verwerkt dagelijks duizenden transacties

Bij Roland Europe Group wordt de dagelijkse facturatie naar de Europese verkoopafdelingen gestroomlijnd met Microsoft Dynamics NAV. Dankzij een perfecte koppeling met het Warehouse Management System (WMS).

Uw bouwbedrijf digitaliseren en transformeren

De bouwsector hinkt achterop op het vlak van informatisering, automatisering en digitalisering. Het gevolg? De productiviteit neemt nauwelijks toe. Volg deze 3 tips om de stap te zetten van puur digitaliseren tot effectief transformeren.

Integreer uw magazijn in uw bedrijfssysteem

Mobile WMS is een mobiele app van Tasklet Factory, die alle werkprocessen in uw magazijn ondersteunt. Ze kan ook worden geïntegreerd in de standaardfuncties van Microsoft Dynamics NAV, de ERP-oplossing die wereldwijd door vele KMO’s en grote organisaties wordt gebruikt.

De app heeft een prachtige grafische gebruikersinterface, die gebruiksvriendelijk is en kan worden geconfigureerd op basis van de behoeften van afzonderlijke gebruikers. Het resultaat? Uw magazijnmedewerkers werken efficiënter en maken minder fouten.

Een oplossing die eenvoudig te installeren is en die altijd ondersteund wordt, omdat de app rechtstreeks kan worden geïntegreerd in de standaardfuncties van Dynamics NAV.

Til uw resource planning naar een hoger niveau

Maak verschillende planborden aan en bekijk ze tegelijkertijd op uw scherm. Zo krijgt u een gedetailleerd overzicht van al uw geplande resources, al dan niet gegroepeerd per planbord. Bovendien kan elke gebruiker zijn eigen scherm personaliseren en gebruik maken van de waardevolle filtermogelijkheden.

Dime.Scheduler heeft een moderne en eigentijdse look & feel, die constant mee evolueert met de behoeften van de markt en de nieuwste technologieën. Dime.Scheduler wordt ondersteund door alle browsers en toestellen.

Beter anticiperen, plannen én opvolgen

Kan u uw klant op zijn wenken bedienen én tegelijk winstgevend blijven? Heeft u controle over uw planning, prestaties, materiaalverbruik en facturatie? Kunnen uw techniekers vlot communiceren met de binnendienst? Hebben zij makkelijk toegang tot alle informatie die ze nodig hebben?

Gservice van GMI group is een kant-en-klare oplossing, die de operationele, logistieke en administratieve aspecten van uw project- en serviceactiviteiten samenbrengt in één geïntegreerd platform.

Gservice ondersteunt niet alleen de bedrijfsprocessen (ERP), maar ook de document- en werkstromen (ECM), de rapporteringen (BI) en CRM.

Leg de link tussen ERP en eCommerce

Kampt u ook met enorm uitgebreide artikelcatalogen van uw leveranciers? Het binnentrekken van deze gegevens is een optie, maar niet altijd de beste keuze. Voor de belangrijkste leveranciers kiest u beter om vanuit uw eigen ERP-systeem naar het eCommerce-portaal van uw leverancier te linken.

Binnen deze B2B ‘webshop’ kunt u dan een winkelmand vullen, die vervolgens wordt binnengetrokken in het eigen ERP-systeem. Zo kunnen bv. artikelen, die niet op voorraad zijn, als order aangemaakt worden naar de leverancier van zodra ze beschikbaar zijn. In het geval van een offerte naar uw klant, kan zo’n order zelfs na een tijdje een prijsupdate krijgen via een elektronische link.

Nog even de feiten op een rij…

Overbrug de kloof tussen uw applicaties en systemen

%

van de bedrijven die IT-gerelateerde diensten leveren, gebruikt gemiddeld 6 applicaties:

Enterprise Resource Planning (ERP)

Supply Chain Management (SCM)

Customer Relationship Management (CRM)

Business Intelligence (BI)

Human Resources (HR)

E-commerce systems

Geef uw servicemedewerkers betere middelen

%

van de installatiebedrijven heeft de smartphones van hun techniekers uitgerust met software voor field servicebeheer

Maak uw bedrijfsgegevens makkelijker toegankelijk in de cloud

bedrijven bewaren slechts

%

data in de cloud

Advies nodig? Kies uw gids!

James Bridges

James Bridges

Met meer dan 15 jaar ervaring heeft James een ruime kennis opgebouwd in het ondersteunen van businessprocessen met technologieën en bedrijfsoplossingen voor CRM, ERP en DAM. James zorgt ervoor dat de verschillende gebruikers zo efficiënt mogelijk werken met een applicatie afgestemd op hun taken. Belangrijk hierbij is de integratie tussen verschillende en soms verouderde bestaande applicaties. Vandaag ligt zijn focus vooral op de ondersteuning van verkoop-, marketing- en dienst-na-verkoopprocessen met een CRM-oplossing.

Lieven Tuytschaever

Lieven Tuytschaever

Als communicatiewetenschapper is Lieven geboeid door samenwerken en veranderingsprocessen binnen middelgrote bedrijven. In 2000 starte hij als consultant met ERP-implementaties binnen de Belgische KMO-markt. Maar ook digitale marketing is geen onbekend terrein voor Lieven, vooral als het gaat over de integratie binnen de supply chain van de KMO. Vandaag focust Lieven zich op automatisatie van processen bij service- en installatiebedrijven: een mooi samenspel tussen technologie, processen en mensen.

Koen Bauwens

Koen Bauwens

Van jongs af aan is Koen gepassioneerd door digitalisering. Via het bouwbedrijf van zijn schoonbroer is zijn interesse voor de bouwsector gegroeid. Vandaag focust hij zich op de digitalisering van het bedrijfsbeheer van bouwbedrijven. Ook Office 365 is voor Koen geen onbekend terrein. In Erpe-Mere promoot hij de digitale technologie bij jong en oud, als medewerker van het Fablab (zaken ontwerpen met behulp van o.a. 3D-printers) en als oprichter van de lokale Coderdojo (jongeren leren programmeren).

Willem van Rooij

Willem van Rooij

Dankzij zijn technische achtergrond in ‘Informatietechnologie’ kan Willem vandaag als sales manager de behoeften van de klant vertalen naar actuele oplossingen. Inzicht verkrijgen is hierbij een sleutelbegrip. Het gesprek met de klant begint vaak met het tonen van dashboards, waarbij relevante gegevens effectief getoond kunnen worden. De analyse en verdieping van deze gegevens leidt tot een gesprek waarbij de inzichten die de klant wil zien, bekend worden. Zo wordt ook de link gelegd naar de oorsprong van deze gegevens.

Tournée 365 is een socio-economisch initiatief van GMI group, gedragen door een associatie van diverse technologie- en business partners, belangenorganisaties, beroepsverenigingen en klanten:

GMI group
Microsoft Partner
QBS group
Pipol
Pipol
Tasklet Factory
Pipol
TARGIT
Pipol
TARGIT
Pipol
TARGIT
Odum.digital
ArchiSnapper
Quadrant Communications
PlataanTV
Odum.digital
Pipol
Odum.digital