Laat alles beter samenwerken
Systemen die niet met elkaar verbonden zijn, veroorzaken handmatige processen, dubbele invoer en rapporten die – zelfs vooraleer ze afgewerkt zijn – compleet achterhaald blijken. Het gevolg: een enorm verlies aan productiviteit.
Breng alle processen, tools en applicaties onder één dak en integreer ze naadloos met elkaar. Dat is waar automatisering tenslotte om draait. Haal daarom de technologie in huis, die externe en interne data automatisch in processen omzet. Want zo kunt u zich focussen op wat er het meest toe doet: uw bedrijfsactiviteit.
Hoe begint u daar nu aan? Op deze pagina tonen we tal van oplossingen voor connectiviteit en applicatie-integratie. Ze bieden toegang tot data, toepassingen en informatie, ongeacht het platform, apparaat of dataformaat. Zowel on premise als in de cloud.
Aan de hand van concrete scenario’s lichten we de mogelijkheden van allerlei softwareoplossingen toe, die vandaag op de markt zijn. Op verzoek geven we professioneel advies en begeleiden we u persoonlijk.
Vindt u niet meteen wat u zoekt? Stel uw vraag online en we beantwoorden ze graag. Volledig vrijblijvend.
Systemen die niet verbonden zijn met elkaar, veroorzaken handmatige processen, dubbele invoer en rapporten die al outdated zijn voordat ze uitgevoerd kunnen worden. Het gebrek aan zichtbaarheid belemmert de besluitvorming en brengt zelfs de levensduur van uw bedrijf in gevaar.
Op deze pagina gaan we dieper in op de mogelijkheden van de volgende producten en technologieën:
Uw bedrijfsactiviteit kent geen grenzen
Focus op processen, niet op technologie
Verouderde of overbodige bedrijfsbeheersystemen kunnen uw vermogen beperken om nieuwe uitdagingen en opportuniteiten aan te gaan. Laat die oude technologie niet in de weg staan, maar kies voor oplossingen die kritieke bedrijfsprocessen en workloads efficiënter ondersteunen. Zo haalt u meer uit uw IT-investeringen.
Van technieker tot call center
Door middel van technologie kunnen service medewerkers een betere klantenervaring leveren dan ooit tevoren. Met een moderne dienstverlening vermijdt u allerlei vertragingen en hindernissen in de informatiestroom van de technieker ter plaatse tot het call center. Het resultaat? Een tevreden klant en meer productiviteit.
Zet gegevens om in actiegerichte intelligentie
Elk bedrijf verzamelt gegevens. Het geheime recept is om die informatie te gebruiken voor een beter inzicht in het klantengedrag en de operationele efficiëntie. Organisaties die de meerwaarde uit hun data kunnen halen om proactief te handelen in plaats van simpelweg te reageren, hebben morgen veel meer kans op slagen.
10 ingrediënten voor een succesvolle B2B webshop
Wat hebben de meest succesvolle B2B-webshops gemeen? Veel meer dan online bestellingen en betalingsverwerking. Hier volgen 10 belangrijke ingrediënten voor een succesvolle B2B eCommerce-strategie.
De beste keuze voor bestandsdeling en samenwerking?
Wilt u de productiviteit van uw teams verhogen en tegelijkertijd het teamwork aanzienlijk verbeteren? Kies dan voor een samenwerkingsplatform. Met Microsoft OneDrive maakt u alvast de juiste keuze.
Heeft uw magazijn een WMS-oplossing nodig?
Wilt u alle werkprocessen in het magazijn van uw bedrijf optimaliseren met een geïntegreerde WMS-oplossing, dan stelt u zich best eerst enkele belangrijke vragen. Tasklet Factory helpt u daarbij.
Met één klik al uw financiële informatie in Excel?
Zorgt uw financiële rapportage niet zomaar voor meer winst? Vereenvoudig en versnel het maken van rapporten met Jet Reports, speciaal ontworpen voor Microsoft Dynamics NAV en Dynamics 365 Business Central.
Veel Vlaamse kmo’s hebben geen digitale strategie
In hoeverre zijn KMO's bezig met de digitalisatie in hun organisatie? We zoomen in op de bereidheid bij Vlaamse ondernemers om de eerste stappen te zetten richting digitale transformatie.
Automatiseer uw magazijn in 7 stappen
Een geautomatiseerd magazijn levert enorm veel voordelen op, maar hoe begint u eraan? Stel uzelf eerst deze 7 essentiële vragen.
Al uw LinkedIn-relaties in één handig dashboard?
Uw persoonlijk netwerk op LinkedIn biedt een schat aan data. Ontdek hoe u eenvoudig met Microsoft Power BI al deze gegevens in een handig dashboard kan bekijken.
Betere verkoopsprognoses dankzij kwalitatieve gegevensopslag
Deforche Construct besliste om alle bedrijfsprocessen te digitaliseren met de implementatie van een nieuw CRM-systeem en een koppeling met SharePoint en Power BI. Het resultaat? Een betere samenwerking, rapportage en projectbeheer.
Kies een platform dat klaar is voor verandering
In het tijdperk van digitale transformatie is het begrip “verandering” de nieuwe standaard geworden. In alle sectoren van het socio-economische leven is er een drastische evolutie aan de gang. Hoe gaat uw bedrijf best om met die impact?
Integreer uw magazijn in uw bedrijfssysteem
Mobile WMS is een mobiele app van Tasklet Factory, die alle werkprocessen in uw magazijn ondersteunt. Ze kan ook worden geïntegreerd in de standaardfuncties van Microsoft Dynamics NAV, de ERP-oplossing die wereldwijd door vele KMO’s en grote organisaties wordt gebruikt.
De app heeft een prachtige grafische gebruikersinterface, die gebruiksvriendelijk is en kan worden geconfigureerd op basis van de behoeften van afzonderlijke gebruikers. Het resultaat? Uw magazijnmedewerkers werken efficiënter en maken minder fouten.
Een oplossing die eenvoudig te installeren is en die altijd ondersteund wordt, omdat de app rechtstreeks kan worden geïntegreerd in de standaardfuncties van Dynamics NAV.
Til uw resource planning naar een hoger niveau
Maak verschillende planborden aan en bekijk ze tegelijkertijd op uw scherm. Zo krijgt u een gedetailleerd overzicht van al uw geplande resources, al dan niet gegroepeerd per planbord. Bovendien kan elke gebruiker zijn eigen scherm personaliseren en gebruik maken van de waardevolle filtermogelijkheden.
Dime.Scheduler heeft een moderne en eigentijdse look & feel, die constant mee evolueert met de behoeften van de markt en de nieuwste technologieën. Dime.Scheduler wordt ondersteund door alle browsers en toestellen.
Beter anticiperen, plannen én opvolgen
Kan u uw klant op zijn wenken bedienen én tegelijk winstgevend blijven? Heeft u controle over uw planning, prestaties, materiaalverbruik en facturatie? Kunnen uw techniekers vlot communiceren met de binnendienst? Hebben zij makkelijk toegang tot alle informatie die ze nodig hebben?
Gservice van GMI group is een kant-en-klare oplossing, die de operationele, logistieke en administratieve aspecten van uw project- en serviceactiviteiten samenbrengt in één geïntegreerd platform.
Gservice ondersteunt niet alleen de bedrijfsprocessen (ERP), maar ook de document- en werkstromen (ECM), de rapporteringen (BI) en CRM.
Leg de link tussen ERP en eCommerce
Wat hebben de meest succesvolle B2B-webshops gemeen? Veel meer dan online bestellingen en betalingsverwerking. Alles draait uiteraard om klantenbeleving, maar integratie met het ERP-systeem is vaak het geheime ingrediënt achter een goed draaiende webshop.
Want zonder integratie, bent u genoodzaakt om order-, klant- en productinformatie handmatig heen en weer te kopiëren tussen uw webwinkel en uw ERP-systeem.
Integratie automatiseert dit proces voor u, houdt uw winkel up-to-date met de klant- en catalogusgegevens en verwerkt de bestellingen rechtstreeks in uw ERP-systeem vanuit uw online winkel.
Nog even de feiten op een rij…
Overbrug de kloof tussen uw applicaties en systemen
%
van de bedrijven die IT-gerelateerde diensten leveren, gebruikt gemiddeld 6 applicaties:
Enterprise Resource Planning (ERP)
Supply Chain Management (SCM)
Customer Relationship Management (CRM)
Business Intelligence (BI)
Human Resources (HR)
E-commerce systems
Geef uw servicemedewerkers betere middelen
%
van de installatiebedrijven heeft de smartphones van hun techniekers uitgerust met software voor field servicebeheer
Maak uw bedrijfsgegevens makkelijker toegankelijk in de cloud
bedrijven bewaren slechts
%
data in de cloud
James Bridges
James heeft een ruime kennis opgebouwd in het ondersteunen van businessprocessen met technologieën en bedrijfsoplossingen voor CRM, ERP en DAM.
Lieven Tuytschaever
Lieven focust zich op automatisatie van processen bij service- en installatiebedrijven: een mooi samenspel tussen technologie, processen en mensen.
Dominiek Theys
Met de nodige gedrevenheid, passie en sectorale ervaring kan Dominiek het digitaliseringsproces van bouwondernemingen en aanverwante sectoren begeleiden en ondersteunen.
Koen Bauwens
Van jongs af aan is Koen gepassioneerd door digitalisering. Vandaag is hij dan ook actief bezig met de digitalisering van het bedrijfsbeheer bij Vlaamse KMO’s.
Willem van Rooij
Willem kan als sales manager de behoeften van de klant vertalen naar actuele oplossingen, ook met een technische achtergrond. Inzicht verkrijgen is hierbij een sleutelbegrip.
Tournée 365 is een socio-economisch initiatief van GMI group, gedragen door een associatie van diverse technologie- en business partners, belangenorganisaties, beroepsverenigingen en klanten: