In Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM) tovert u het bezoekverslag om tot een digitaal dashboard dat voor iedereen beschikbaar is. In één oogopslag wordt een activiteit, verkoopkans, klacht of specifieke vraag automatisch gelinkt aan het juiste contact. Zo is uw baas meteen mee…

Het efficiënt rapporteren van de onderwerpen, besproken bij een klant, is van uiterst belang voor een correcte en tijdige opvolging. Traditioneel worden bezoekverslagen als tekstbestanden geschreven en opgeslagen, met als nadeel dat de acties die uit een bezoek voortvloeien, niet altijd opgevolgd worden. Dit wordt opgelost met “bezoekverslagen”, zodat deze zo efficiënt mogelijk worden ingevuld. Ze kunnen zelfs worden ingevuld via een mobiel toestel zoals een tablet of smartphone. Vanuit een bezoeksverslag kunnen taken worden aangemaakt en zelfs toegekend aan andere gebruikers.

Met bezoekverslagen kunnen uw verkopers voortaan hun bezoekrapporten makkelijker beheren in het CRM-systeem. Zo laten zij geen enkele opportuniteit meer voorbijgaan en kunnen alle betrokken collega’s meteen actie nemen wanneer het nodig is.

Advies nodig?

Al uw bedrijfstoepassingen samengebracht in één enkele clouddienst. Dat is Microsoft Dynamics 365, het platform dat financiële, operationele, CRM- en andere bedrijfsapplicaties en productiviteitstools met elkaar verbindt.

Beschikbaar voor CRM (Dynamics 365 for Sales) en ERP (Dynamics 365 Business Central).

Wilt u meer weten over de Dynamics 365-edities? Of heeft u vragen over het gebruik van de cloud in uw onderneming?

Ik zet u graag op weg!

Vraag het aan James!

James Bridges

James Bridges

Share This