Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM) heeft heel wat offline functionaliteiten in petto voor uw mobiele verkopers. Het voordeel? Ze blijven verbonden, waar ze zich ook bevinden. Gegevens worden automatisch gesynchroniseerd van zodra er weer netwerkverbinding is.

Dankzij de mobiele apps van Microsoft Dynamics 365 kan u blijven doorwerken, ook als u geen verbinding kan maken met het netwerk. In deze video laten we u zien hoe u alles kan instellen om offline alle mogelijkheden van Dynamics 365 te blijven gebruiken. Zo spelen netwerkverstoringen geen rol meer in de dagelijkse activiteit van een verkoper. Wanneer u de app opnieuw verbindt, is alles wat u offline hebt toegevoegd, aanwezig.

Advies nodig?

Al uw bedrijfstoepassingen samengebracht in één enkele clouddienst. Dat is Microsoft Dynamics 365, het platform dat financiële, operationele, CRM- en andere bedrijfsapplicaties en productiviteitstools met elkaar verbindt.

Beschikbaar voor CRM (Dynamics 365 for Sales) en ERP (Dynamics 365 Business Central).

Wilt u meer weten over de Dynamics 365-edities? Of heeft u vragen over het gebruik van de cloud in uw onderneming?

Ik zet u graag op weg!

Vraag het aan James!

James Bridges

James Bridges

Share This