Gservice ondersteunt de bedrijfsprocessen (ERP), document- en werkstromen (ECM), rapporteringen (BI) en CRM.
Servicebeheer in één oogopslag
Blijf werken in dezelfde omgeving
Gecertificeerd door Microsoft
Gestroomlijnde project- en serviceactiviteiten
Als project- en servicebedrijf zit u in een complexe business. Allicht maakt u gebruik van verschillende bedrijfstoepassingen (Excel, Word, een calculatiepakket, financiële software, een service-applicatie, …) om uw processen in goede banen te leiden.
Ontdek de standaardfunctionaliteiten van Gservice:
Projectflow
Hoe behoudt u het overzicht over al uw activiteiten, van initiële projectofferte tot de dienst-na-verkoop? Kunt u tijdens de implementatie van een project of de uitvoering van een interventie, de activiteiten van uw technische medewerkers van uur tot uur opvolgen? Heeft uw mobiel team wel vlot toegang tot de meest actuele informatie op een portaalsite?
- voorcalculatie
- projectvoorbereiding
- projectopvolging
- nacalculatie
Serviceflow
Na de implementatie van uw project, komt de dienst-na-verkoop op de eerste plaats. Beschikt u over voldoende informatie om bij een interventie-aanvraag proactief op te treden? Heeft uw technieker bij een interventie alle nodige materialen en technische documenten bij? En hoe snel kan u op het einde van de rit factureren om uw cashflow te vrijwaren?
- service-aanvragen
- service-planning
- uitvoering
- analyse & rapporten
Eén geïntegreerde oplossing voor installatie- en servicebedrijven
Bedrijfssoftware levert pas echt meerwaarde op als alle toepassingen met elkaar samenwerken om bij te dragen tot transparante informatiestromen. Daarom zijn alle GMI-oplossingen gebaseerd op het vertrouwde Microsoft-platform. Zo kan u in één omgeving blijven werken zonder dat u voortdurend moet schakelen van de ene naar de andere toepassing. Met Gservice kiest u resoluut voor de toekomst!
Dat is waar het GMI 4D Solution Concept voor staat: een totaalbenadering van uw specifieke situatie vanuit processen, klantenrelaties, informatiebehoeften en documentstromen.
De kortste weg naar meer inzicht
Wilt u als bedrijf zo rendabel mogelijk werken, dan moet u zich in de eerste plaats baseren op accurate informatie. Business Intelligence (BI) maakt op basis van historische, actuele en voorspellende dashboards de weg vrij voor een proactieve bedrijfsvoering. Zo neemt u de juiste beslissingen; niet meer gebaseerd op natte vingerwerk, maar op feiten. En onderscheidt u zich van concurrenten.
Een volwaardig samenwerkingsplatform
Gservice is voor uw organisatie veel meer dan een gewone bedrijfstoepassing. Gestructureerde en ongestructureerde informatie (offertes, verslagen, emails, onkostennota’s, foto’s, …) koppelt u in uw bedrijfssysteem meteen aan een klant, leverancier, artikel, project of medewerker. Zo legt u de basis voor een volwaardig samenwerkingsplatform (ECM).
Advies nodig?
U bent één bedrijf; één geïntegreerd systeem is dan ook vanzelfsprekend. GMI group staat met het 4D Solution Concept garant voor een totaalbenadering waarbij, naast ERP, ook Enterprise Collaboration & Content Management (ECM), Business Intelligence (BI) en Customer Relationship Management (CRM) deel kunnen uitmaken van de oplossing die u nodig heeft.
Gservice werd ontwikkeld binnen het meest betrouwbare en toekomstgerichte softwareplatform van Microsoft. Zo kiest u voor een oplossing die in de toekomst zal blijven evolueren en ondersteund worden door het belangrijkste softwarebedrijf ter wereld.
Zoekt u een kant-en-klaaroplossing die de operationele, logistieke en administratieve aspecten van uw project- en serviceactiviteiten samenbrengt in één geïntegreerd platform?
Ik zet u graag op weg!