“Informatie, inspiratie en advies”, onder die noemer organiseert GMI group een reeks van inspirerende infosessies over de uitgebreide mogelijkheden die u krijgt door Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM) te combineren met Office 365 en Power BI.

Tijdens een inspirerende sessie van Gcentral ontdekt u hoe het relatiebeheer kan optimaliseren door Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM) te implementeren en uit te breiden met tools om meer samenwerking en inzicht in uw organisatie te verkrijgen.

Laat CRM renderen

Door in real-time samen te werken met collega’s kunt u als verkoper alleen maar beter scoren. Naast Microsoft Dynamics 365 for Sales maakt u slim gebruik van de kennis binnen uw organisatie door documenten en ideeën over klanten te delen en te ontdekken via de vertrouwde Office 365 tools zoals SharePoint en Teams.

Wilt u als verkoper zo gericht mogelijk werken, dan moet u zich in de eerste plaats baseren op accurate informatie. Business Intelligence (BI) maakt op basis van historische, actuele en voorspellende dashboards de weg vrij voor een proactieve verkoopstrategie.

Zo neemt u de juiste beslissingen; niet meer gebaseerd op natte vingerwerk, maar op feiten. En onderscheidt u zich van concurrenten.

Komende infosessies:

woensdag 5 juni
13u15 – 15u45
3SQUARE
Rijvisschestraat 124, Zwijnaarde (Gent)

donderdag 6 juni
13u15 – 15u45
4WINGS
Nijverheidsstraat 13, Oevel (Westerlo)

Wat mag u verwachten?

In een informatieve sessie van 2,5u lichten we alle mogelijkheden toe aan de hand van concrete voorbeelden:

Gebruik de juiste tools voor meer inzicht en een betere samenwerking:

  • gerichte lead generation voor marketeers
  • slimme bezoekverslagen voor verkopers
  • aanvragen en goedkeuringen beter stroomlijnen en kwalificeren
  • proactieve verkoopstrategie op basis van intelligente dashboards
  • geregistreerde klachten tijdig opvolgen d.m.v. een business process flow
Share This